Evaluated App
Rating
Review Content
Release Time

ZenLife Games Ltd

Leuk spel maar na elk gespeeld level krijg je reclame wat naar mijn mening overdreven is. Daarnaast zit je soms dagenlang vast in hetzelfde level terwijl je alles in de keuken een upgrade heb gegeven waardoor je geen steek verder komt. Enige manier om dan verder te komen is door diamantjes te kopen. Erg jammer.

06/22/2024

Eigenlijk altijd goede ervaringen gehad met vinted tot dat ik iets had gekocht waarvan het artikel niet in orde bleek te zijn. Je verwacht dat je door kopersbescherming goed geholpen word maar je draait zelf op voor de retour kosten als de verkoper deze niet wil betalen. Dus uiteindelijk dubbele verzendkosten kwijt en het artikel dat je moet terugsturen.

02/15/2024

Vond het altijd een leuk spel. Alleen hoe verder je komt hoe meer diamantjes je nodig hebt. En als je die niet hebt kan je de keuken niet upgraden en daardoor haal je levels niet..soms heb ik het idee dat je levels express niet kan halen tot je bepaalde upgrades hebt gedaan. Erg jammer want in het spel krijg je weinig diamantjes en ben je dus verplicht om het te gaan kopen.

Developer Replies Reply Time 04/06/2020

Thank you for the review.
We're sorry to hear that our game made you feel this way. We will be happy to hear your suggestions if you contact us via the ""Help and Support"" button in the game settings.